maandag 4 januari 2016

Afgelopen jaar .....

was ik veel te veel met Facebook bezig,
niet dat ik daar mijn creaties plaatsen, maar met groepen nalopen,
ik heb daardoor mijn eigen blog verwaarloosd, 
2016 ga ik mij echt meer bezig houden met mijn eigen blog, 
en mijn creaties weer hier plaatsen, 
ik begin nu gelijk met een paar creaties die ik in december heeft gefreubelt;)
met deze creatie heb ik mee gedaan bij een club,

bij de club,
had ik met de 
maandwedstrijd december "Winter Wonderland
met dit kaartje meegedaan:)

Ik heb ook een leuke workshop gedaan bij 
ze is Demonstrator van Stampin' Up!
hieronder mijn creatie :)
nou voor jullie genoeg kijkplezier;)
hoop dat je er weer van genoten heeft, ik in iedergeval wel.
ik kom weer snel terug, dus tot ziens:)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana