zaterdag 31 mei 2014

mijn creaties van afgelopen 2 maanden

Hier ben ik weer na een tijdje afwezigheid wegens drukte,
2 dochters zijn verhuist daar ben je als ouder dan druk mee hé, vooral als de 3 kleinkinderen hun aandacht willen van papa en mama, gelukkig zijn opa en oma ook oké;)
onderstaand kaarsendooskaartje heb ik voor iemand gemaakt die belangeloos haar auto aan ons uitleende:)
ik wil met deze creatie meedoen met de eerste challenge van 
Thema:
De sluitingsdatum is het 3 juni 2014


de kaartjes hieronder heb ik gemaakt voor de verjaardagslijst van de club 


laat jullie het weten wat je ervan vinden, 
lees graag jullie berichtjes:)


 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties.
    En wat een prachtig doosjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaarten en creatie Adriana.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Adriana en je kaarten zien er ook schitterend uit.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi adriana
    nou je hebt er wel 3 prachtige creatie's gemaakt heerlijk fris van kleur en erg leuk ingedeeld
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt allemaal Adriana, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana