zondag 9 februari 2014

ben met het kaartje bezig voor de club van tiets

Bij de club van 
kan je weer met een leuke digiwedstrijd meedoen.
 Een schitterende digi van Shirri ...kijk zelf maar!
img179+1.jpg
*Als de kaart op je blog komt, vermeld dan duidelijik wie en waar de digi vandaan komt. Dus niet alleen de clubnaam(Kaarten maken met Tiets) ook die van blog van Sherri 

*Diegene die zich niet aan bovenstaande regels heeft gehouden, wordt voor 2 maanden terug gezet naar aspirant lid.

 Ook vraagt Sherri met nadruk de digi niet naar anderen door te sturen. Deze digi is speciaal voor de club gemaakt en komt later in de webwinkel.(http://www.etsy.com/nl/shop/SherriBaldy ) 
 De winnaar mag 2 digi stempels naar keuze uitzoeken! Dus doe je best en maak er wat moois van! Jullie krijgen tot en met
  15 Februari de tijd om je kaart te plaatsen.
ik ben met dit papier aan de gang gegaan...

hahaha en zijn jullie al nieuwsgierig wat ik er van heb gemaakt???
ff afwachten dus ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana