woensdag 16 oktober 2013

MIDWAY REMINDER SKETCH # 4

Hallo medefreubelaars,  
tijd voor de reminder van de vierde schets bij

we zijn erg benieuwd wat voor prachtige creaties jullie gaan maken hoor. Tevens maken jullie een kans op een mooie prijs. Kijk maar eens......hier is nog een keertje de sketch waar jullie je creatie mee kunnen maken. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen. Je mag van alles maken zolang de Sketch er maar in terugkomt.....Veel plezier......
Onze eerste sponsor is:   Sherri Baldy 

 

Onze tweede sponsor is:




hieronder is mijn voorbeeld.
 de voorbeeldjes van mijn collega's 
kan je bewonderen op het blog van 


Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met mijn derwent potloden.
 Het papier is van een blokje van de Action, 
de bloemetjes en kerstboom komen van een stans, 
De challenge loopt van 30-09-13 tot 25-10-13, dus nog volop tijd om mee te doen.



3 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana