maandag 19 augustus 2013

MIDWAY REMINDER CHALLENGE #2

Goeiemorgen mede freubelaars,
Vandaag gaat de reminder van start van onze 2de challenge
bij cheerful sketches challenge blog.
Dit is de Sketch ,
Sketch #2


 ik  heb het afdrukje  ingekleurd met mijn Derwent kleurpotloden.

Komen jullie ook allemaal even kijken bij de challenge 
op het Cheerful sketches challenge blog.
Team B heeft ook zulke mooie creaties neer gezet :)
misschien kunnen wij met onze prachtige creaties, 
jullie verleiden, met ons mee te doen.
Ik zie jullie graag daar.


7 opmerkingen:

  1. Gorgeous card,love the image and fabulous colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Adriana, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja ben drukkie bezig hoor met de kaart en sketch,jouw kaartje ziet er fantastisch uit.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje is dit geworden
    superrr
    hugs ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een plaatje Adriana!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana