zaterdag 23 maart 2013

Award voor al mijn volgers


Hoi allemaal,
Voel me bere trots :-)
Een award 'Best blog' gekregen van Mariam
en ik wil haar dan ook bedanken, 
Dank je wel, Mariam !
Deze award dient ook doorgegeven te worden met de volgende regels:
- genomineerden maken een post waarin het logo weergegeven wordt!
- beantwoord elf vragen en nomineer 20 andere bloggers!
- deze blogs dienen minder dan 200 volgers te hebben!
- bedank de gever van deze award en voeg een bloglink in de post toe!

Aangezien de award in het duits is, probeer ik alles zo goed als mogelijk te vertalen
(mijn duits is bar slecht, laat staan een vertaling
ik heb het gekopieerd van Miriam's blog)

Dan hier de vragen en mijn antwoorden:

1. Wat heb je het liefst: een nagerecht of een deftig gerecht?
- als het gezellig is dan geniet ik van alles;)
2. Wat vind je belangrijker bij een persoon: persoonlijkheid of uiterlijk?
- persoonlijkheid
3. Wanneer heb je je blog opgericht?
op 4-11-10
4. Welke persoon heeft je het meest geinspireerd om met iets nieuws te beginnen?
- vele anderen
5. Volg je veel blogs?
- ja, heel veel blogs
6. Kook je liever zelf of laat je dit aan anderen over?
- ik kook altijd zelf, maar als iemand anders dit doet
doe ik de afwas;)
7. Welk boek ben je momenteel aan het lezen?
- Magnolia INK, (oeps is geen boek;-) ) 
8. Welk kledingstuk heeft tot nu toe het langst in je kast gehangen?
- een jurk
9. Wat is je lievelings recept?
-  hete kip
10. Welke eigenschappen vind je het belangrijkst bij anderen?
- eerlijkheid, vertrouwen en humor
11. Wat is je lievelingsfilm?
- The green mile


Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen een award wenst en wil 
dan ook vermelden dat het geen verplichting is deze te accepteren.
Het zou natuurlijk wel erg leuk zijn ...
Hier moeten dan mijn 20 blogs aan wie ik de award graag wil doorgeven:

IK geef de Award aan al mijn volgers die hem mee willen nemen:)

2 opmerkingen:

  1. hoi adriana
    van harte gefeliciteerd met je gewonnen award en erg leuk om iets meer te lezen achter de mens die blogt:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Adriana,
    Weer mooie creaties erbij, super.
    Je blog is heel mooi aangepast ... wordt je meteen vrolijk van!

    Deze award heb je dubbel en dik verdient, meis.

    Fijne zondag,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana