maandag 18 februari 2013

verjaardagskaarten met digiafdrukje jeansjurk

3 x Hoera hoera hoera en dat alweer 27 jaar :)
ik heb deze 3 kaartjes voor onze 3 dochters gemaakt,
 Het digiafdrukje van de jeansjurk  is afkomstig van Cards etc. Euro blog 
en is zo ontzettend leuk om te maken! als je ook intressen heeft ga dan maar eens kijken bij de shop van Jolanda,
ze heeft echt hele leuke digiafdrukjes en je kan ook snijbestanden bestellen.
hier is de link van de jeansjurk oja ... je krijgt er ook een digiafdrukje van een jeans-jasje bij.






3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi zeg, alledrie prachtig geworden !!
    Nog gefeliciteerd met je dochters !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geinig zo met die jeans jurk op de kaart...toppie gedaan..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochters.
    En een prachtige kaartjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana