donderdag 24 januari 2013

leuk nieuws van .....

Jippieeeeee,
 ik heb super leuk nieuws, 
het is officeel, 
dat ik weer ben toegelaten bij het design team van 

Vanaf half februari begin ik weer volop voorbeeld-creaties voor Jolanda te maken.
Ook voor 
Iedere maand twee patronen voor een donatie van maar € 1,00 per stuk!
Je ontvangt:
- een SVG en Scal2 bestand voor het uitsnijden met de Cricut
- en een PDF voor de eventuele vouwlijnen en om het patroon uit te printen en met de hand uit te knippen.


Ben zo trots en dankbaar, voor opnieuw deze kans.
En heb er heel veel zin in.

ga maar snel naar de links kijken want er staan 
prachtige digi stempels,
en ook snijpatronen kan je bestellen.
Jolanda werkt ook samen met Annette van 
samen runnen ze het 


zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.
Bedankt voor jullie lieve reacties en bezoekjes.
Willen jullie ook naar de andere 
Designers kijken,
hieronder volgen hun blog's

4 opmerkingen:

  1. En wij zijn blij dat je weer in het team zit! Hartelijk welkom!
    Groetjes, Jolanda Meursen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi adriana
    van harte met je plaats weer terug in het dt-team toch heerlijk als je zo samen kan genieten!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Adriana,
    Gefeliciteerd met je plaats in het DT. Heel veel plezier!!
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je bij ons in het team zit, mis een paar leden op je lijst hoor hihi groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana