vrijdag 4 januari 2013

Goed nieuws over de Magnolia Ink

Ik had een klacht ingediend over de 
Magnolia Ink Magazine - Vintage Love, de eerste editie van 2013.,
bij krea teja
hiet bericht hieronder mocht ik op mijn blog plaatsen met toestemming van Thea,
ik vind dit een goed bericht voor de eerst volgende magnolia ink:-)

Magnolia Ink Magazine zal niet meer als krant verschijnen.


Afgelopen vrijdag hebben we het nieuwe Magnolia Ink Magazine geleverd gekregen en direct verzonden naar onze abonnees. Onze Belgische abonnees zullen deze helaas iets later ontvangen i.v.m. nieuwjaarsdag. 
Onze mailbox is de afgelopen dagen ontploft van alle reacties die wij hebben gekregen n.a.v. het krantformaat. Dit is duidelijk niet in goede aarde gevallen, bij de meesten van u. Wij hebben inmiddels ook de nodige opzeggingen van het abonnement ontvangen. Nu is dit niet ons magazine, maar wij luisteren wel degelijk naar uw opmerkingen. Om deze reden hebben wij op woensdag contact gehad met Magnolia.
Men heeft ons bij Magnolia verzekerd dat het krantformaat een éénmalige actie is geweest. Men wil de komende tijd nog wel andere indelingen proberen, maar het magazine zal niet meer als krant verschijnen.
Wij hopen hiermee de ongerustheid te hebben weggenomen en hopen dat diegene die het abonnement hebben opgezegd dit nogmaals in overweging willen nemen en het Magnolia Ink Magazine nog een kans willen geven.

Met vriendelijke groeten,
Thea Bouland & Jan Briggeman.
Thea Bouland & Jan Briggeman.

3 opmerkingen:

  1. geweldig nieuws, want had hem anders niet weer gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi adriana
    toch goed dat je dit bekend maakte,had de magnolia ook gekocht maar wat ik hoorde van het stinkt nou dat klopt echt,haha maar gelukkig dat de volgende weer normaal worden,anders koop ik ze ook niet meer!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo fijn ik maakte me ook al zorgen ik vond het altijd zo'n leuk magazine!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana