donderdag 5 mei 2011

kleindochter is ziek:(



ik ga proberen me even bezig te houden met kerstkaarten;)
tussen de bedrijven door tenminste,
kleindochter is behoorlijk ziek:(
weer een flinke amandel ontsteking en luchtweginfectie, de dokter vond dat ze maar heel zachtjes adem haalde,
en liet me luisteren, tjee zo oppervlakkig zei ik, zal ze dan toch astma hebben vroeg ik?
dat gaan we even testen zei de dokter, lastig want ze is pas 2 jaar,
maar na 5 minuutjes na de ventolin innamen kreeg ze al wat meer babbels, dus weer luisteren nou toen kon je duidelijk de ademhaling horen en ook het roggeltje;)
we houden er goed in de gaten, gelukkig neemt ze goed de medicijnen in, net als oma he( ja ook oma is aan de puf door astma)
ze is net lekker gaan slapen, een kussen onder het matras gelegd dan is ze niet zo benauwd en hoest ze minder.
ben morgen echt toe om er even uit te gaan:)
maar nu alle aandacht voor kleindochterlief.


Groetjes Adriana

2 opmerkingen:

  1. Hallo Adriana,

    Ik hoop dat alles weer goed gaat met je kleindochter, da's best schrikken hè?
    Nog een hele fijne moederdag

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe gaat het nu met je kleindochter? Is ze al opgeknapt? Altijd akelig als zo'n kleintje zich zo beroerd voelt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana