zaterdag 29 januari 2011

duo-challenge-2


Deze week druk geweest voor  de duo-challenge-2 van Annette's Creafarm en cards-etc-shop Ik vond het een heel leuk project


Ik heb 3 x een verjaardagskaart gemaakt.
Was eerst een beetje bang dat het niet zou lukken om ze op tijd klaar te krijgen,
maar het is me toch gelukt.
kalenderblad-digi-stamp, is van de hand van
  Jolanda's webshop kan je hier vinden.
De kaartjes zijn voor mijn dochters die in februari een kwart eeuw oud (jong) worden. :)
de blauwe kaart is met een afdrukje van het stempeltje sugar Nellie Gorjuss Girl zittint,
ingekleurt met derwent potloden,
Haar 600/630
huid 180/190/170
jurk 150 en met stickles de kleur Turquoise
kousen 350 en met stickles de kleur pink.
 de Gele kaart is met een afdrukje van het stempeltje Magnolia Tilde 
ik geloof uit de herfst serie 2009,
ingekleurt met derwent potloden,
Haar 60/30
huid 180/170
Hoofddoek 320/480/540
jasje en sokken 480
broek 50/3230
 vleugels 10 
 en met stickles de kleur diamond
de Roze kaart is met een afdrukje van het stempeltje Whiff of joy
Willow with strawberry zomer 2009
ingekleurt met derwent potloden,
Haar 600
huid 180/170
jurk 340/360
appels 200/210
blaadjes 450
aardbeien 110
mand 600
 en met stickles de kleur diamond

Mijn dochters vallen me lastig omdat ik met een geheim project bezig ben hahahahaha
ze moeten nog ruim 2 weken wachten;)
Graag jullie commentaar, wat je er van vind:)
Groetjes Adriana 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, stuk voor stuk even mooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Adriana!

    Leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Ik wil je even laten weten dat ik je nog graag wil toevoegen aan mijn team!

    Ik ben een weekje opgenomen geweest in het ziekenhuis, dus vandaar dat je van de week pas antwoord terug had. Gezondheid gaat voor niet waar?

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana