maandag 17 januari 2011

BLOGCANDY bij Bea's scrapcard's Gewonnen!!!!!

Hallo allemaal,
Wat een verrassing, lees ik net bij bea's scrap card's dat ik 1 van de 2 Candy's heb gewonnen.
Wat een eer. Bea, ontzettend bedankt en ben heel nieuwsgierig geworden.
kan niet wachten totdat ik hem in het echt mag aanschouwen. Nogmaals heel hartelijk bedankt en dat alleen maar omdat ik je blog door nieuwsgierigheid heb opgezocht,:)
zag je naam vaak voorbij komen, dus ik dacht ga eens een kijkje nemen, en toen zag ik je candy staan, en ja wie niet waagt wie niet wint dacht ik;)

Moeten jullie eens lezen wat een geweldig pakket:)

De surprise-candy bestaat uit...

DCWV - Celebration, 24 vel
DCWV - Christnas Combo, 60 vel
Graphic 45 - Renaissance Fair, 9 vel
Laura Ashley - Traditonal, 12 vel
Paper Studio - Mirabelle, 20 vel
S.E.I. - Mimosa, 12 vel
Joy brads
Joy opbergzakjes 160x160
Ringen tbv miniboekjes 2"en 1 1/4"
Petalo - cream crinkled velvet roses
Basic Grey Rhinestone Dots
Twinery - Twine
en de winnaars zijn.....

Adriana - http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/
en
Marijke - http://scrappenfreubelen.blogspot.com/

Liefs Adriana

3 opmerkingen:

  1. Wow... dat is nog eens een feestje!!
    Toevallig heb ik op mijn blog ook een candy staan: niet zo;n uitgebreid pakket, maar ach als je het wint is het altijd leuk he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ga maar eens op mijn blog kijken meis dan kun je kwijlen wat ik heb , geen idee of het dezelfde pakketen zijn maar hij is wel mooiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana