zondag 28 november 2010

geboortje kaartje gemaakt, maar....

Maar er is hier even paniek en verdriet,

er is vannacht bij mijn schoonzoon ingebroken:(

vanmorgen om 10 uur kwam hij met mijn dochter hier, helemaal kapot van verdriet,

vrijdag heeft hij een nieuwe auto gekocht de inbrekers hebben ook de reserve sleutels meegenomen,

dus hij moet ook nieuwe sloten voor de auto gaan regelen, want we denken, als hij z'n auto bij hem voor de deur zet dat die ook weggehaald wordt:(

ik heb zo'n medelijden met hem, hij werkt zo hard voor z'n spullen en dan haalt een ander het weg:(

maar ik probeer echt vandaag nog de het nieuwe geboorte-kaartje op de club te plaatsen,

maar het verdriet en onmacht gevoel krijg voorrang.

2 opmerkingen:

  1. Erg is dit , zeg !! Dat lijkt me zo vreselijk als ze bij je binnen zijn geweest. En alle rompslomp die het geeft.....mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven. Sterkte ermee. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww, wat een ontzettend naar bericht zeg, wat zal je zoon en zijn vrouw geschrokken zijn zeg, wat een verdriet een ander je kan toe brengen, ik hoop dat ze het los kunnen laten, maar het heeft toch altijd weer een impact op je gestel.
    Heel veel sterkte voor hun toegewenst !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana