woensdag 10 november 2010

en weer 2 kerstkaarten klaar

Hallo allemaal :),
en weer 2 kaartjes klaar voor de kerstdagen,
ik heb nu bijna 40 kaartjes klaar liggen, ga ze niet allemaal hier plaatsen, maar vanaf nu elke kaartje wat klaar is zal ik op me blog plaatsen:)
vind de reacties erg leuk:)
het papier wat ik gebruikt hebt  is van Bo Bunny Olivia
en de stempelafdruk is van Penny black, uit 2008,
de oudjes doen het nog best he;)




en ook de onderste kaart is voor de kerst:)
Ja dat gaat natuurlijk gewoon door ;) Deze heb ik afgelopen week gemaakt.
De afdruk komt van de kaartenmaak club van tiets,

en zoals je kan zien is dit papaier ook van  Bo Bunny Olivia 
de bloementjes zijn geponst met Floral Pons van Nellie Snellen 
en het takje komt uit de pons van Martha Stewart.
De kleuren vallen een beetje licht uit,
in het echt zijn de kleuren wat zachter.



Laat maar weer weten wat jullie ervan vinden:)
Groetjes Adriana

10 opmerkingen:

  1. Jeetje , dat jij al 40 kerstkaarten af hebt.........goed hoor ! Ik heb er pas een stuk of 8. Dus nog heel wat te gaan....Deze 2 zijn erg mooi. En idd. die egeltjes van PB blijven lief. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog even een vraagje : Ik vind die kerstboom zo leuk op jouw blog ; maar hoe werkt dat ?? Hoe krijg ik die naar mijn blog ? Kopieren - plakken werkt niet. ( blond.....?????? ) Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Leuk ga zo door met je kaartjes ;)
    Vind ze erg mooi hoor.

    XX Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit zijn hele leuke kaartjes! Ik ben gek op de Bo Bunny-lijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Adriana je maakt hele leuke kaarten zeg en leuk dat je je hebt aangemeld voor een plek in het design team voor mijn winkeltje. Begin december laat ik weten wie het geworden zijn dus even duimen tot dan.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ben je ook creatief adriana!
    ik ga je volgen hoor gelukkig hoefde ik niet helemaal naar onder..... hahahahahaha.
    ben ook weg van je kasteel kaart!
    nog een heel fijne weekend hoor!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Adriana,
    dank je wel voor je reactie op mijn card die ik voor het designteam van create4fun heb gemaakt. Ook bedankt voor je complimenten wat lief van je. Ik het net even op jouw blog gekeken en je maakt zelf ook erg mooie kaartjes hoor!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adriana, wat leuk dat je mijn volger bent geworden en bedankt voor je compliment. Jij maakt ook mooie dingen dus ik ga jou ook volgen. Inspiratie kunnen we niet genoeg opdoen, toch en zeker voor de kerstkaarten en daarin ben jij een professional!
    Veel liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana